HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.03.01. 18:24 Ritke

Megjegyzések az iskoláról

Egész nap suliban voltam, ez leszívta az energiámat, így a blogírásra is kevés maradt. Csak vázlatosan: a piros ládában régen tűzoltó-felszerelés volt, ma már a találkozási pont funkcióját tölti be csak. Van olyan általános suli, ahol tényleg délután járnak a gyerekek suliba teremhiány miatt, tehát az egyik évfolyam délelőtt, a másik délután (szegény tanárok). Ezek a válaszok Kata kérdéseire:) A suli dohányszagú, főleg a wc, mert itt cigiznek rendszeresen, wc-papír sehol sincs, még a tartója sem, ami jelezné, hogy kellene lennie. Mindenhol ez a felirat látható, a termekben is, gondolom nem véletlenül:

Dohányozni tilos!

Ma szocializálódtam, beszélgettem pár csoporttársammal a kantinban(:)) az eltérő szavakról, szokásokról, egyetemi életről. Ma kicsit honvágyam van, lassan egy hónapja vagyok itt, de nem vészes. Beszereztem márciuskát, voltam bent Alíznál, aki mondta, hogy ez román szokás. De nem baj, nekem ez tetszik, ha nem is magamra (majd a kokárdát 15-én, mert az magyar szokás, és hát azért ennyire nem lehet átállni a másik oldalra (írom ironikusan, de megértem Alízt is), de a táskámra kitűztem a retro Budapest kulcstartó mellé:

 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr902701985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandykata 2011.03.01. 20:23:11

Köszi, most már mindent tudok. Ravaszok ezek a románok :)

vadaika 2011.03.02. 18:21:47

WC papír hiányra ez is egy megoldás. Ha nem tudod h kell, nem fáj, ha nincs. Amúgy ez higiéniai szempontból elég gáz.

Ritke 2011.03.02. 21:41:53

@vadaika: Azért zsepit mindenki használ:D

Móna.1 2011.03.02. 21:59:30

Jííháá! Ezt a tróger kulcstartót véletlenül nem akkor szerezted, amikor a Ferenciek terén dolgoztunk a Viktorral valamelyik nyáron?

Ritke 2011.03.02. 22:37:49

@Móna.1: De-de, tőled vettem:)
süti beállítások módosítása