HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.04.04. 15:45 Ritke

Véletelen találkozás

Az imént összetalálkoztam véletlenül azokkal, akiknél 5 éve aludtunk Mónival. Csak egyszer találkoztunk 5 éve, de megismertem Csabit és az anyukáját, így odamentem hozzájuk az utcán. Aztán együtt mentünk egy darabon, és beszélgettünk. Kiderült, hogy Lillával, Csabi húgával egy épületben tanulunk. Írtam is neki most, aztán találkozunk.

Amúgy gyönyörű idő van, tegnap felfedeztem egy parkot a Szamos mellett, retro "vidámparkkal". Ettem vattacukrot is:) Hétvégén nagyjából befejeztem a szakdolgozatot, most már tényleg csak apróságok vannak. Elküldtem a konzulensemnek, most várom a reakciót. Még Neo koncerten voltam szombaton, jó volt. Ja, és csütörtökön volt erasmusos buli, na az nagyon jól sikerült.

És szerda este indulok haza, Szekszárdon leszek hétfő délutánig, úgyhogy aki otthon van, szóljon!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr312799034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadaika 2011.04.06. 12:33:37

Ilyenek ezek a véletelenek!:D Akkor jössz Pestre is?

Ritke 2011.04.06. 14:19:53

@vadaika: Nem, csak Szekszárdra végül is.

schild 2011.04.11. 22:04:15

Gyere szeged felé... :)))
süti beállítások módosítása