HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.04.06. 16:01 Ritke

Tordai sóbánya

Ma Bercivel elmentünk Tordára a sóbányába. Hát ez valami hihetetlen élmény volt. Hatalmas az egész és gyönyörű. Az élelmes románok itt is megmutatták, hogyan lehet pénzt csinálni a természeti csodában: óriáskerék, pingpongasztal, minigolfpálya, biliárdasztal található bent a sóbányában. De gyönyörűen ki van építve az tény, mindenképpen érdemes eljönni ide.

Itt én vagyok az óriáskeréken.

Itt pedig az óriáskerék a sóbányában. Az egész sóbányában három szint van. Legfelül, ahol bemegyünk egy keskeny rámpán lehet belátni az egész mélységet, azután jön a szórakoztató központ az óriáskerékkel stb, és legalul a tó. Lifttel lehet közlekedni, vagy lépcsőkön. Nem tudom mennyire látszik. Az emberek méretéből lehet következtetni, hogy hatalmas helyről van szó, 42 méter magas.

Ez itt a tó, ahol lehet csónakázni szép, román zászló színeiben pompázó csónakokkal.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr272804821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kloi 2011.04.07. 19:58:40

óóóóóóó, amikor én voltam lenn, elég kietlen volt még.:) tényleg ötletes.:)

hogy vagy Rita?
Puszillak

Ritke 2011.04.08. 08:46:32

Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hónapig vagyok kint, te jössz valamikor? Ha nem, akkor Szegeden...hogy megy a munkás élet?
süti beállítások módosítása