HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.04.14. 13:27 Ritke

Hazalátogatás és visszatérés

Múlt hét csütörtöktől hétfőig Szekszárdon voltam. Kicsit furcsa érzés volt otthon, de jól teltek ezek a napok. Jó volt találkozni a családdal, barátokkal. Szombaton volt mama meglepetés szülinapi bulija Uzdon, Zsuzsiéknál. Nagyon jól sikerült. Mama nem sejtett semmit. Jó magyar ünneplés szerint volt pörkölt meg pálinka, voltak gyerekek is, ez mindig feldobja az ebédet, mert mindig történik valami.:)

 

Aztán este találkoztam a barátaimmal, kisebb osztálytalálkozót tartottunk. Ide nem is teszek be képet:) Nagyon jó este volt.

Még találkoztam pár barátommal, de nagyon gyorsan elment ez a pár nap. Hétfőn jöttem is vissza. 9 óra busszal...de legalább most nem volt lakodalmas zene, mint az odaúton. Fél 4-kor értem Kolozsvárra hajnalban, a taxis nagyon kedves volt még ilyenkor is, beszélgettünk angolul. Jó újra itt lenni. Ma útba igazítottam egy román nőt, pedig románul kérdezett. :)

Holnap jön az egyik barátom, Balázs Budapestről látogatóba. Pénteken megmutatom neki a várost, este lesz egy kis erasmusos összejövetel is. Szombaton pedig megyünk Nagyszebenbe és Brassóba, utána jön Csíkszereda és Székelyudvarhely. Majd utána írok megint, talán kedden.

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr802825534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nővérgye 2011.04.14. 17:48:54

A félreértések elkerülése végett: csak a tortához kellett a kés, és a Kört csak kétszer láttam:)

bandykata 2011.04.14. 20:20:29

Azért azokat a képeket majd küldd el lécci mailben ;)
Érezd jól magad a maradék időben!
pussz

Móna.1 2011.04.19. 19:48:13

Jó volt nagyon, hogy itthon voltál :D
Tegnap beengedtem nagyitokat a házatokba. Na, az milyen? :)))))

Élvezd ki nagyon ezt a maradék egy hónapot!

A sóbánya és a Gyilkos tó marha jól néznek ki, remélem egyszer én is eljutok (újra) :D

pussz

u.i.: marha jó olvasni a blogodat, úgyhogy ne hanyagold el a végére sem :)))))

Ritke 2011.04.20. 14:10:19

@Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöhetünk együtt vissza!:) És köszi, hogy beengedted mamát!:D Most pedig írom az újabb bejegyzést!
süti beállítások módosítása