HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.24. 12:13 Ritke

Ceai, Flor, Laci, Kinga

Ma reggel együtt teáztunk (ceai) Florral, mert Klaudiának hála van vízforralónk. Nagyon jól esett. Florral, így pár nap távlatából, elmondhatom, hogy nagyon jól kijövünk, nagyon megszerettem őt. Ma például együtt megyünk a Bulgakovba Takáts Tamás koncertre az órám után, ami 8-ig tart. Jó élmény lesz Kolozsváron, magyar koncert, spanyol lánnyal, és jön még Agnes, aki német:)

A másik ember, akit nagyon megkedveltem itt, ő Laci. Már maga az a hozzáállás, hogy az első perctől kezdve mindenben segített, nagyon jól esik. És jót is lehet vele beszélgetni, tegnap voltam filmezni nála. Szóval remélem majd jön Magyarországra, és akkor tudom viszonozni ezt a sok segítséget.

És még Kinga, akit már most megszerettem. Hihetetlen számomra ez a nyitottság és vendégszeretet, ami itt van. Ismeretlenül mondja mindenki, hogy aludjak nála, meg hogy gyere, csináljunk közösen valamit. A suliban is mindenki felajánlja a segítséget. Nagyon jó érzés.

Na, ez a bejegyzés kicsit olyan lett, mint az Oscar-díj átadáson...szóval köszönöm mindenkinek, hogy nagyon jól érzem magam itt:)

Ma a mosás áll előttem, ami külön program ugye, és egy óra 6-tól, amit nagyon várok, és a koncert! Holnap megírom, milyen volt.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr242687195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása