HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.13. 16:35 Ritke

"Szeretlek Erzsi, haver vagy János, csapat csak egy van, a Ferencváros!"

Ma nagyon tartalmas napom volt, aminek megkoronázásaként beültem a Krajczárba végre egy kávéra. Az asztal mellett, ahova leültem, egy Deák Bill poszter van, a címben idézett szöveggel. (Megint jönnek a birkák, most sikerült lefényképezni is őket:) Amúgy ahhoz az asztalhoz ültem, Móni, amelyiknél pár éve is ültünk.

Ma voltam a Házsongárdi temetőben, a Szent Mihály templomban, a Szépművészeti Múzeumban, Mátyás szülőházánál és a Krajczárban. És vettem fenyőszörpöt:) Nagyon finom és jó az immunitásnak, ahogy az eladó mondta. Az egyes helyekről írok egy-egy bejegyzést, mert rengeteg képet készítettem.

Útközben találkoztam tök jó programokkal, így a jövő héten megyek majd magyar filmklubba, és felkeresem az Erdélyi Kárpátok Egyesületet, akik kirándulásokat szerveznek a környéken. Néztem a színház programját is, és ha minden igaz lesznek Mátyás napok is, mert február 23-án született, és akörül van valami ünnepség, ezt nem tudom pontosan.

Felvettem a kapcsolatot Kingával is, aki Szegeden volt Erasmusszal, és vele is találkozom vagy itt, vagy Marosvásárhelyen. És jövő héten lesz a szülinapom is, szóval nagyon sok program lesz.

Nna, feltöltöm a képeket...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr172658338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panni.d 2011.02.18. 08:20:55

Fradi szíve bennem dobog, ameddig a zászló dobog!

Azért az elgondolkodtató, hogy ehhez eddig senki sem fűzött kommentet...

panni.d 2011.02.18. 08:22:23

Fradi szíve bennem dobog, ameddig a zászló lobog!

Azért az elgondolkodtató, hogy ehhez eddig senki sem fűzött kommentet...

Ritke 2011.02.18. 23:22:34

@panni.d: Na, de most te!:) Kétszer is!:) Egyébként nekem privát üzenetben kommentelték.
süti beállítások módosítása