HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.11. 18:15 Ritke

Kör közepén állok

A mai programom a rokonlátogatás volt, de előtte még megebédeltem az Agapéban (a Matyi faránál van, mint Szegeden a Lófara), és nézelődtem egy kicsit, na meg benéztem egy turkálóba, és vettem egy felsőt:) Az Agapéban magyar a kiszolgálás, és nagyon finom a kaja. Én köménylevest ettem és spenótot bundás kenyérrel. Közben Edda válogatás ment, és még két R-Go számra is maradtam:) Nagyon jó hangulata van a helynek. Mögöttem egy lelkész állt, akit ismernek, gondolom minden nap itt eszik, és kérték, hogy mondjon egy viccet:) Én már csak a nagy röhögést hallottam, mert addigra leültem.

Útközben Paprika Rádiót hallgattam, az itt a magyar rádió. Fülön csíp, ez a szlogenje. És pont elkaptam Lacit, ő a hírszerkesztő itt, és ő is olvassa fel azokat. Ügyes volt!:) (nem csak azért írom, mert tudom, hogy olvassa:) Egy Zoltán Erika számot kivéve tök jó zenék mentek a rádión, volt Heaven Street is, és Szűcs Krisztián is a Paprikát ajánlja:)

Ezután következett a rokonlátogatás, de ez egy külön bejegyzést érdemel.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr102654478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása