HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.03.14. 15:42 Ritke

Botanikus kert

Tegnap megnéztem 5 év után ismét a botanikus kertet. Annyira megnyugtató itt lenni. Teszek be ismét akkor és most képet, és egy képet az egyik melegházból.

 Olyan szép tavaszi idő van itt, pulcsis idő.

Ma csak suliban voltam, vettem tavaszi kabátot, takarítottam, és tanultam kicsit. Holnap 15-e, elmegyek az esti megemlékezésre, azután pedig az erasmusosokkal megyünk valahova. A hétre most nagyon nem terveztem semmit, mert le akarok számolni végre a szakdolgozattal. Olyan nehéz itt ezzel foglalkozni...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr822738727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móna.1 2011.03.14. 19:04:14

Na, jó sok idő után most olvastam el egy csomó beírást.
Tényleg elég szomorú történeteket írtál. Elég brutális ez a "harmadikat most temetik" dolog. Emellett szép is azt hiszem.

Remélem ott kint kicsit többet jelent a március 15, mint itt. A suliban mi csináltuk a műsort és nagyon jól sikerült, csak sajnos látom, hogy már mindenkinek csak nyűg ez az egész.

Ó, a botanikus kert! Jó lenne idén megnézni :D

Pussz

Ritke 2011.03.14. 19:26:47

@Móna.1: Várlak szeretettel:) Eszembe jutottál a botanikus kertben. Felmentem megint a toronyba, és megint nagyon tériszonyom volt. :) Meg voltam a kis faházban is.
Szerintem itt azért többet jelenthet a 15-e, bár lehet, hogy csak az idősebbeknek. Holnap megnézem az összetételt.

schild 2011.03.16. 21:51:02

jól néz ki az a kis japán kert a híddal! :)
süti beállítások módosítása