HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.25. 12:00 Ritke

Big bang theory a suliban és magyar koncert Kolozsváron

A tegnapi nap nagyon jó volt ismét. Délután mostam, a visszatérő témáról beteszek egy képet.

Aztán suliban voltam, egy nagyon-nagyon jó órán, amit Szilágyi N. Sándor tartott. Ő egy 63 éves ember, nagy egyéniség.

A Szemiotika óra egy Big bang theory (Agymenők a magyar címe a sorozatnak) részlettel kezdődött:) A szemináriumon mozizni fogunk majd, szóval csúnyán félreértettem, nem morsézni:) Pedig már terjesztettem is a csoportban:) A csütörtök esti előadás nagyon jó élmény lesz, sajnálom, hogy nem maradok végig a szemeszterben, de azt mondta Sanyi bácsi, hogy majd elküldi az előadásokat, és hogy ne aggódjak a vizsga miatt sem.

A mai suli sajnos elmaradt számomra, mert tegnap későn (korán) értem haza, így még egy tanárral nem beszéltem meg a "helyzetem", de a többi tanárból kiindulva nem lesz probléma az előrehozott vizsga.

Óra után találkoztam Florral és Agnesszel. Agnes Dániában lakik, de Romániában született, és románok a szülei, de Németországban nőtt fel. Amúgy Agnes Ungarnak hívják, tehát Magyar Ágnesnek, és 6 nyelven beszél. Csakhogy jobban meglegyen a multikulti érzés.

A Takáts Tamás koncert nagyon jó volt, közben jött egy svéd csaj is, Rebecca, és nagyon jót táncoltunk, tetszett nekik a zene.

Ezután átmentünk még egy erasmusos buliba, itt megint megismertem egy csomó embert, spanyolokat, németeket, egy spanyol-japán srácot, na őt nem nagyon értettem meg az akcentusa miatt:)

Ma visszatérek a magyarokhoz, és este elmegyek egy egyetemi estre, ahol társasjátékozni lehet:) Szerintem ez tök jó közösségépítő program. Szombaton meg lesz Stand up comedya Bulgakovban, 5 leiért. És most már tényleg elkezdem a tanulást!:)

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr632689627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móna.1 2011.02.25. 14:44:39

Na és hogy tetszett a Big Bang Theory? Én most végeztem a sorozattal és nagyon tetszett!

Tényleg olyan jó olvasni ezt a nagy "multikulti" cuccost :D

Hogyan néz ki egy spanyol-japán srác? Elég csúnya lehet :D

Móna.1 2011.02.25. 14:49:15

Na és hogyan tetszett a Big Bang Theory? Én most végeztem az egész sorozattal és szerintem marha jó!

Tényleg klafa olvasni erről a nagy "multikulti" érzésről.

Hogyan néz ki egy spanyol-japán srác? Asszem ennél rondábbat még nem képzeltem el :D

Móna.1 2011.02.25. 15:02:12

Ismétlés a tudás szülei!!!

Móna.1 2011.02.25. 15:02:50

Ja, és én akarok menni Madridba!!!!

Ritke 2011.02.25. 15:20:12

@Móna.1: :) Mehetünk Madridba veled is! És átugorhatunk Barcelonába is:) A Big bang-et én is végignéztem, szóval ismertem a jelenetet. De mekkora már, hogy egy 73 éves prof ezt a sorozatot hozza be az előadásra:) A spanyol-japán srácot megmutatom facebookon:)

vadaika 2011.02.26. 08:59:47

tényleg jó olvasni ennyi pozitív dolgot :) ez a félév most úgysem a tanulásról szól elsősorban! Örülök h jól érzed magad! Ja és azt hiszem kéne csinálni egy facebook klubot, hogy ki akar Madridba menni! ;)

Ritke 2011.02.26. 11:12:26

@vadaika: Ok:) Majd beállítunk Florhpz 10-en, hogy jöttünk aludni:)

Ritke 2011.02.26. 13:39:56

@panni.d: :D akkor már úgyis mindegy:)
süti beállítások módosítása