HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.23. 08:44 Ritke

Erasmusos élet

Tegnap reggel 7-től 6-ig suliban voltam. Erről írok majd egy külön bejegyzést képekkel. Aztán hazaérve elkezdtünk beszélgetni Florral, előkerült a szekszárdi bor részemről, részéről a sajt és az olívabogyó. Több órán keresztül beszélgettünk, angolul, néha egy kis spanyol fordítás a google-on, de teljesen meglepődtem magamon, hogy mindent ki tudok fejezni (jó, nem túl árnyaltan), amit akarok. Még este átmentünk vacsorázni abba a lakásba, ahol Flor lakni fog. Justin főzött, ő egy román srác, még ott volt egy román csaj, és Manu, egy spanyol srác. Ők a Couch surfingen keresztül ismerték meg egymást. Ez olyan honlap, hogy ha mész valahova külföldre, akkor itt beírhatod azt a várost, ahova mész, és itt találhatsz szállásadókat, vagy csak olyan embereket, akivel beszélgethetsz egyet, vagy akik segítenek az eligazodásban. Én is regisztráltam, mert akarok utazni Erdélyen belül, és ez hasznos lehet, meg majd esetleg később másmerre. Ja, örömmel értesítem a barátnőimet, hogy Flor meghívott hozzájuk Madridba, szóval nyaralás pipa:)

Visszatérve, itt is tök jót beszélgettünk. És itt is értettem elég sok mindent, egyenlőre csak akkor értem, ha hozzám beszélnek, ha a többiek csak, akkor nem mindent. De ez fejlődni fog. Ezután még átmentünk egy, a Campushoz közeli helyre, itt volt Lorenzo (olasz), Aiko (?) (német srác) és Eliza. Velük is tudtam beszélgetni. Ennek nagyon örülök, mert féltem ettől. Egészen más világ, mint az itteni magyarokkal társalogni, annyira érezhető a szemléletkülönbség, persze erasmusos diákokról van szó, de akkor is. És persze mind a két társasággal jó lenni.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr672682452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadaika 2011.02.23. 20:12:58

teljesen átjött a "lakótársat keresünk" életérzés :)

Ritke 2011.02.23. 20:51:53

@vadaika: :D Igen, nekem is eszembe jutott.

v_misi 2011.02.25. 18:05:33

Ez tok jo, ti lesztek a jovo nagy EU ertelmisege. :) Meg a vegen bejon ez az Erasmus. Orulok neki, hogy jol erzed magad.
süti beállítások módosítása