HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.10. 14:32 Ritke

Csak a hazai

Sikerült megtalálni elsőre a Kauflandot. Olyan, mint a Tesco, csak több sajt van benne:) Találtam pár magyar terméket, és van egy-két magyarországi magyar újság is, pl. Story. De vannak itteni magyar újságok is: pl. Szabadság, Krónika. A Bulgakov (amely helyet egyébként Faludy György "szentelt fel") honlapján ez olvasható: "Az erdélyi magyar ellenálás legszebb formája: a román pénzt elinni!" Én ráadásul ezt magyar sörrel tettem meg.

De azért most, a vásárlás alkalmával, ha már a gyár mellett jöttem el, beszereztem egy Ursust is.

És még egy hazai termék, a Szegedi pate:)

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr92651661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritke 2011.02.10. 15:02:29

Amúgy a májkrémes volt a 100. kép, amit itt csináltam, nem tudom, érdekel-e valakit az információ:)

nővérgye 2011.02.10. 18:05:10

Na, itt is látod, hogy a franciákat majmolják. Paté, persze.

A sört meg elvitte a maci...

Szerintem a 100. kép misztikuma azt jelenti, hogy az ottléted alatt 100 májkrémet eszel meg. Húúúú. Elhiszem, hogy vonz a Boci.
süti beállítások módosítása