HTML

Szép város Kolozsvár

Február 7-től május 7-ig a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem tanulója leszek. Az élményeimet itt írom le.

Friss topikok

  • schild: :) Ez kedves tőlük. :)))) Tanuljá szorgalmasan . (2011.04.20. 21:58) Apró örömök
  • Ritke: @vadaika: Már mi a sztereotípia? Nagyon tetszett. Nagyon durva, hogy milyen történelmi pillanatok... (2011.04.20. 21:19) Szászföld, Székelyföld
  • Ritke: @Móna.1: Na, ezeket a kommenteket eddig nem is láttam. Kata, a képeket most küldöm. Móni, majd jöh... (2011.04.20. 14:10) Hazalátogatás és visszatérés
  • schild: Gyere szeged felé... :))) (2011.04.11. 22:04) Véletelen találkozás
  • Ritke: Sziaaa. Ez most valami eu-s pályázat volt szerintem, érdekes. JÓl vagyok nagyon! Már csak egy hóna... (2011.04.08. 08:46) Tordai sóbánya

Linkblog

2011.02.15. 12:54 Ritke

Breton

A mai napot a fodrásznál kezdtem, Eszternél. Kicsit világosabbra festette a hajam, és vágott nekem bretont, ami a fufrut jelenti, mint utólag megtudtam:) Na jó, nem, én is beleegyeztem. Eszter, aki Boglárka (csak a szalonban hívják a második nevén) 23 éves, és szintén egyetemista. Megadta a számát, hogy hívjam bármikor, és mondta, hogy majd menjek velük bulizni, úgyhogy bővül az ismerőseim köre itt kint.

Ezután beültem egy teára a Corvinus Pubba, ez a harmadik magyar kocsma, amiről tudok. Kár, hogy nem vittem magammal fényképezőgépet, mert nagyon jól néz ki belülről, de majd legközelebb. És nagyon jó zene is szólt, pl. Ska-P. 

A következő küldetésem egy USB-csatlakozó vásárlása volt. Az eladónak angolul próbáltam elmagyarázni azt, amit magyarul sem tudtam volna. Szerencsére hamar kiderült, hogy ő is tud magyarul, így jobban meg tudtam értetni magam.

Aztán vettem egy csizmát, 80%-os leárazás volt, így 3000 Ft-ért sikerült megvenni egy nagyon jó csizmát:

Hát igen, ha tudnák mire megy el a tanulmányi ösztöndíj:)

Azért vettem ennivalót is. Próbálok csak itt kapható termékeket kipróbálni. A mai menü Laciék féle zakuszka lesz, Hargita gyöngyével, Csíki sörrel vagy fenyőszörppel.

Még beszereztem egy szintén magyar újságárustól egy Szabadságot és egy Krónikát. Erről külön bejegyzésben írok, ha elolvastam őket.

 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szepvaroskolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr882662735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadaika 2011.02.15. 20:45:52

Áááá pont ma ittam Hargita gyöngyét, csak én a somlói fűszeresben vettem a sulinál:)

Móna.1 2011.02.15. 20:49:06

A zakuszka nagyon király!!!! Anya is szokott csinálni, csak mindig túl hamar elfogy :D

vadaika 2011.02.15. 20:49:16

ÁÁáá pont ma ittam én is Hargita gyöngyét, csak az ilyen lime-os volt :)

vadaika 2011.02.15. 20:55:30

ja bocs, csak úgy láttam nem küldte el...

Ritke 2011.02.15. 20:58:27

@vadaika: :D Na, akkor otthon is van. Egyébként itt tök jók az ásványvizek és a sajtok. A zakuszka meg tényleg nagyon durván eteti magát.

snakeblood · http://ozeee.hu 2011.02.16. 09:29:40

és akkor a fodrászcsaj:
"Breton? Az lesz..."

/remélem leesett, hogy miből idéztem/

snakeblood · http://ozeee.hu 2011.02.16. 09:37:13

jah... az Üvegtigrisben mondta fekvőrendőr témában a Róka, hogy: "Egyenruhás?"
Mire a Lali: "Beton, Te állat!"
Erre a Róka: "Beton? Az lesz..."

Ritke 2011.02.16. 09:39:48

@snakeblood: Na, ebből nem jöttem rá:)
süti beállítások módosítása